VEGAN SUSHI BAR WITTENBURGERGRACHT

Recentebeoordeling


5 sterren uit 227 beoordelingen

Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vegan Sushi Bar Wittenburgergracht. Meer weten? Ontdek meer

20 jun 2026 om 22:33 Super lecker und echt besonders. Edamame waren perfekt on Point und das Sushi auch sehr gut. Lieferzeit gut
17 jun 2026 om 22:51 I am a new fan of Vegan Sushi Bar. Everything was so tasty that I really didn't miss real meat & fish a bit. Will definitely be ordering again
27 mei 2026 om 18:58 Perfectly on time and kind delivery.
26 mei 2026 om 21:14 order came in messy, and late but the food is fine
25 mei 2026 om 9:30 Heel erg lekker!!
20 mei 2026 om 20:32 Delicious! And beautifull boxes made it a feast.
25 apr 2026 om 18:07 Binnen verwachte tijd, netjes ingepakt, zag er mooi uit en was lekker! Kregen ook de groene zakjes sojasaus erbij
12 apr 2026 om 17:01 very good and perfect! I would like just to give a suggestion, dont put too much mayo on the sushi because it hide the wonderful and delicate taste of it!