Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Vegan Sushi Bar Wittenburgergracht. Meer weten? Ontdek meer
Leon
27 mei 2026 om 18:58
Perfectly on time and kind delivery.
Kiril
26 mei 2026 om 21:14
order came in messy, and late but the food is fine
schillemans
25 mei 2026 om 9:30
Heel erg lekker!!
Ruby
20 mei 2026 om 20:32
Delicious! And beautifull boxes made it a feast.
Man-Yan
25 apr 2026 om 18:07
Binnen verwachte tijd, netjes ingepakt, zag er mooi uit en was lekker! Kregen ook de groene zakjes sojasaus erbij
Marialuisa
12 apr 2026 om 17:01
very good and perfect! I would like just to give a suggestion, dont put too much mayo on the sushi because it hide the wonderful and delicate taste of it!